gongong Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Hej mitt wii har börgat låta väldigt konstigt när jag stoppar in en skiva och jag undrar om någon vet vad jag ska göra åt det för det är väldigt iriterande att spela när det låter så + kan det ta ännumera skada??? tex sluta kunna läsa skivor?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 (redigerat) ja du måste skynda dig att lösa det så blev det för mitt wii också och det blev bara värre och värre och till slut bara mulrade det och skakade och till slut bara exploderade det och hela huset sprängdes och brann upp du har 3 veckor på dig innan det blir samma sak för dig så skynda dig och be till gud Redigerat 23 Juni 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 (redigerat) Kan ju vara något som ligger emot, är skivorna repiga är du tagit ut dem ? Redigerat 22 Juni 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 vem anmälde mitt inlägg jag sa ju inget olagligt visa är så känsliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Det bästa är att lämna in den där du köpte den på reparation. Om garantin har gått ut så kan det dock vara billigare att köpa en ny. Testa dock med olika skivor och se om det låter likadant. Om ditt Wii står upp kan du testa att lägga den ner och se hur den låter då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 den låter lika mycket oavsett spel och den låter likadant när man lägger den ner. :o :o :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 den låter lika mycket oavsett spel och den låter likadant när man lägger den ner. :o :o :o Testa att dra ut kontakten och sen stoppar du i den efter nårra timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 (redigerat) ja du måste skynda dig att lösa det så blev det för mitt wii också och det blev bara värre och värre och till slut bara mulrade det och skakade och till slut bara exploderade det och hela huset sprängdes och brann upp du har 3 veckor på dig innan det blir samma sak för dig så skynda dig och be till gud Det där var faktiskt det roligaste jag läst denna vecka. Redigerat 25 Juni 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 ja du måste skynda dig att lösa det så blev det för mitt wii också och det blev bara värre och värre och till slut bara mulrade det och skakade och till slut bara exploderade det och hela huset sprängdes och brann upp du har 3 veckor på dig innan det blir samma sak för dig så skynda dig och be till gud Det där var faktiskt det roligaste jag läst denna vecka. Undra om han va seriöst lol :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 ja det är jag som tur är lyckades jag få ut datorn i tid ni skulle ha sett jag bara kasta mig igenom elden för att rätta datorn men det var helt omöjligt att hinna springa ut med den så jag slängde ut den och hella huset bara sprängdes med mig i tur att dom kunde sy ihop mig på sjukhuset bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) ' Ger purpur hjärta ' OnT: Lämna in skiten. Redigerat 26 Juni 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 det kan han ju inte göra då sprängs ju butiken han lämnar inte den på det är ju inte snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.