Killingspree Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 vem anmälde mitt inlägg jag sa ju inget olagligt visa är så känsliga Den som anmalde, anmalde for att du trollade(ar i spanien, kan inte skriva dom tre sista bokstaverna i alfabetet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 jag har sett mint tusen som trollar utan varningar rättvist då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Ligger den ner på något konstigt sätt? Har den det trångt/ är den täckt av något material? Mitt wii låter bara konstigt om den ligger ner på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 1: för det första så ligger den inte ner den står upp och den har det inte trångt och den täcks inte av något material! 2: för det andra jag anmälde INTE ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 1: för det första så ligger den inte ner den står upp och den har det inte trångt och den täcks inte av något material! 2: för det andra jag anmälde INTE ditt inlägg. Okej. Försöker bara hjälpa till då jag har vart med om ett mycket liknande problem. Har du garanti kvar på konsolen? Skulle ju vara super om du lämnar in den och låter någon kunnig fixa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Nej jag har ingen garanti kvar på konsolen :o <_< :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Då kan du bara visa det till typ game/gamestop så kan de se om det är ngt litet fel eller om du behöver köpa nytt. Finns inte så mkt annat att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Ja det blir väl så då men man får ju hoppas på att det bara är något lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 mailade bergsala och dom ville ha 850 kr för att laga det + att moms och retur frakt skulle in på det så det blir inte att skicka det dit i allafall det finns ju begagnade på typ tradera för ca 1000-1500 med tillbehör och spel så nej bergsala inte denna gång. Men jag får väl höra på game eller gamestop fförst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 mailade bergsala och dom ville ha 850 kr för att laga det + att moms och retur frakt skulle in på det så det blir inte att skicka det dit i allafall det finns ju begagnade på typ tradera för ca 1000-1500 med tillbehör och spel så nej bergsala inte denna gång. Men jag får väl höra på game eller gamestop fförst Det verkar som att du har löst problemet själv. Grattis. Ta dig nu en titt på de aktuella auktionerna på tradera och se om du hittar ett riktigt fynd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Ja det ska jag göra och jag måste helst hitta en innan min gamla exploderar...... hahaha nu va jag kul.... skoja :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 jag har sett mint tusen som trollar utan varningar rättvist dåLänk? Ontopic: Kör tills det sprängs ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.