Hoppa till innehåll

Wii Problem


gongong
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1: för det första så ligger den inte ner den står upp och den har det inte trångt och den täcks inte av något material!

 

 

2: för det andra jag anmälde INTE ditt inlägg.

Okej. Försöker bara hjälpa till då jag har vart med om ett mycket liknande problem. Har du garanti kvar på konsolen? Skulle ju vara super om du lämnar in den och låter någon kunnig fixa den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mailade bergsala och dom ville ha 850 kr för att laga det + att moms och retur frakt skulle in på det så det blir inte att skicka det dit i allafall det finns ju begagnade på typ tradera för ca 1000-1500 med tillbehör och spel så nej bergsala inte denna gång. Men jag får väl höra på game eller gamestop fförst

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mailade bergsala och dom ville ha 850 kr för att laga det + att moms och retur frakt skulle in på det så det blir inte att skicka det dit i allafall det finns ju begagnade på typ tradera för ca 1000-1500 med tillbehör och spel så nej bergsala inte denna gång. Men jag får väl höra på game eller gamestop fförst

Det verkar som att du har löst problemet själv. Grattis. Ta dig nu en titt på de aktuella auktionerna på tradera och se om du hittar ett riktigt fynd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...