PussyCat Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Gå in i ett "skyddsrum" bara så att du inte utsätter omgivningen för risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Ja jag får väl göra det haha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 ja du måste skynda dig att lösa det så blev det för mitt wii också och det blev bara värre och värre och till slut bara mulrade det och skakade och till slut bara exploderade det och hela huset sprängdes och brann upp du har 3 veckor på dig innan det blir samma sak för dig så skynda dig och be till gud Det där var faktiskt det roligaste jag läst denna vecka. Undra om han va seriöst lol :P hahahhaha ni e roliga :D :F :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.