JingleHell Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 tjoflöjt. tankade nyligen hem Battle for middle earth 2 och BFME rise of the witch king :) Problemet är att när jag startar spelet så syns en ruta på skärmen som kommer innan spelet startar där det stå; "BATTLE FOR MIDDLE EARTH 2" osv. Jag väntar och väntar men spelet startar aldrig. Den där rutan slutar svara tillslut. F.ö använder jag Windows 7 64-bit home (Ja, jag har crackat spelet) Tack för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Det är nog fel på cracket. Testa ett annat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Det är nog fel på cracket. Testa ett annat :) tack för snabbt svar. jag har försökt med 2 st andra cracks som inte fungerade heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Det är nog fel på cracket. Testa ett annat :) tack för snabbt svar. jag har försökt med 2 st andra cracks som inte fungerade heller. Testa med en annan torrent då. (Spelet alltså)Annars vete jag fan :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.