Nissebils Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 (redigerat) Jag satt o spela det idag när jag läste på nån skylt att Man aktiverade ? blocken "In The Mysterius Rainbow Tower" Så nu undrar jag hur får man igång ? Blocken? Jag har 36 Stjärnor om ni undrar Redigerat 30 Juni 2010 av Najca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Om jag minns rätt: ställ dig på plattan precis vid dörren i början av slottet vid trappan, sen tittar du upp i solen Self explanatory efter det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) Menar du stå på plattan med en sol på och trycka på A? för i så fall så står det bara "A voise from above says: HEy Mario!" OffTopic: Hittar inte mitt DS -.- [EDIT]Tack! Det funkade Redigerat 26 Juni 2010 av Najca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg