fubbis Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Hej, jag har letat och frågat men inte fått nåt svar! Jag kör Vista och vill ersätta en fil(dll) i system 32-C\Windows\system32\, men den plattsen är skrivskyddad! Jag kan lägga dit saker men kan inte ta bort/byta namn/ersätta de gammla. För att ta bort skrivskyddet så måste ja va admin på min dator. Det är bara jag som har ett inlogg=den ända användaren och det står att jag är amin men jag kan inte göra alla de saker som jag ska kunna!!! :angry: Snälla Hjälp mig!!!!!!! Redigerat 24 Juni 2010 av fubbis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Hej, jag har letat och frågat men inte fått nåt svar! Jag villersätta en fil(dll) i system 32-C\Windows\system32\, men den plattsen är skrivskyddad! Jag kan lägga dit saker men kan inte ta bort/byta namn/ersätta de gammla. För att ta bort skrivskyddet så måste ja va admin på min dator. Det är bara jag som har ett inlogg=den ända användaren och det står att jag är amin men jag kan inte göra alla de saker som jag ska kunna!!! :angry: Snälla Hjälp mig!!!!!!! Om du har XP kan du gå till login skärmen ochhålla in ctrl, alt och delete så kan du logga in på ett admin-konto och därifrån ersätta, eller göra ditt eget konto till admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Jag har liksom vista, och har testa det sen innan och det funkar ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Jag har liksom vista, och har testa det sen innan och det funkar ej.Varför i helvete sa du inte det i första inlägget?Vi är inga spåmän, iallafall inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Jag har liksom vista, och har testa det sen innan och det funkar ej.Varför i helvete sa du inte det i första inlägget?Vi är inga spåmän, iallafall inte jag. Tala för dig själv :D Men om det bara finns en användare på datorn så måste det vara admin? Finns det inget "Kör som adminstratör" på vanliga filer också? Redigerat 24 Juni 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Jo men asså jag testar att ta bort det med cmd för det andra funkar ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) Vad fan ska du i system32 o göra? Det kan vara farligt! Redigerat 27 Juni 2010 av Najca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Vad fan ska du i system32 o göra? Det kan vara farligt! Vafan snackar du om? Bara man vet vad man gör så går det bra. Själv så har jag lekt med explorer.exe och massor av kul. Som jag sa: Bara man vet vad man gör så går det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 När jag pillar med 32 grejer så trashar jag alltid min dator.. D; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 dATA SkÄRm: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=477710 Alienware dator: http://www1.euro.dell.com/se/sv/hemanvanda...s&cs=sedhs1 (10.000:- Lax) Bara man vet vad man gör så går det bra. Svårt att förstöra något med explorer.exe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Bara man vet vad man gör så går det bra. Svårt att förstöra något med explorer.exe. yup. datorn kan "Crasha". Asså om man gör något helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Är ju bara att starta upp explorer.exe igen ? s; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.