Paffi Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 3x Speed har öppnats och jag letar efter en allians på Server 4 och 3x Speed :P Någon som spelar? Kanske kan göra en tillsammans? Kanske till och med en stor fuska.se allians? :P Hade varit rätt fräkt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Ingen här spelar Travian längre. (Så vitt jag vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
traaviaan Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 käf**n. folk spelar visst travian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 3495abc Skrivet 10 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2011 käf**n. folk spelar visst travian.Cooling där...Finns säkert några kvar som spelar travian, som jag tycker är ett värdelöst spel...Till TS, du får nog söka på ett annat forum efter "travianer" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.