farbrorla Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 jag fattar inte var man kan fånga smearge i pokemon silver (anmärk att det inte är i soul silver) jag har hört att det är vid ruins of alph entry men det finns inget gräs där HJÄLP!var? hur? när? fångar man smeargle i pokemon silver? :unsure: :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 jag fattar inte var man kan fånga smearge i pokemon silver (anmärk att det inte är i soul silver) jag har hört att det är vid ruins of alph entry men det finns inget gräs där HJÄLP!var? hur? när? fångar man smeargle i pokemon silver? :unsure: :thanks: Du kan hitta den i Ruins of aplh entrén ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Du måste gå in till ruins of alph via union cave. Jag tror att du behöver surf för att komma till stegen som leder dig till ruins of alphs baksida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg