PussyCat Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Efter 1000 sekunder var Max tempen på 72 °C. Sedan orkade jag inte köra mer, vad ska jag dra för slutsatser ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Efter 1000 sekunder var Max tempen på 72 °C. Sedan orkade jag inte köra mer, vad ska jag dra för slutsatser ?Det är inte ett värmerelaterat problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Antar att jag får leva med mina drops.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Antar att jag får leva med mina drops..Det kan också ha med den låga prestandan på kortet att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Idag när jag spelade så droppade det bara några få gånger, ska höra mig omkring i kretsen här hemma också. Tack för hjälpen KQ. (Nej, inte meningen som kuk) -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Nemas problemas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Men jag då? Jag får också massa FPs drops på Cs 1.6 m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) Men jag då? Jag får också massa FPs drops på Cs 1.6 m.m Testa samma saker som jag tipsat PC om. (Nej, inte meningen som Personal Computer) ;) Redigerat 27 Juni 2010 av KalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Men jag då? Jag får också massa FPs drops på Cs 1.6 m.m Testa samma saker som jag tipsat PC om. (Nej, inte meningen som Personal Computer) ;) Jag har gjort det :PFast det laggar och blir inge varmt. Det går absolut inte att filma med fraps :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Frapsar du hela tiden ? s; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Laddar ner processor drivrutiner, det kanske funkar. o; Woupa.. Dubbelinlägg. Redigerat 29 Juni 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 updatera grafik/ljudkortsdrvers updatera directx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.