zitroz Skrivet 9 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Nytt IRL Event Info finns i första inlägget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Måste fixa innan jag åker bort från gbg. o.o Vill bara ha zoroark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 (redigerat) Jag är lite förvirrad, är det bara att gå in i en GAME eller Toys butik och bara helt enkelt gå in på mystery gift i sin DS som sedan fångar upp någon signal inuti butiken? Redigerat 9 Augusti 2011 av WishCookie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Du har helt rätt. TRU brukar dock vara ganska stora så du kanske behöver fråga personalen om vart de har satt upp utdelningsapparaten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Du har helt rätt. TRU brukar dock vara ganska stora så du kanske behöver fråga personalen om vart de har satt upp utdelningsapparaten.Hmm, pågår detta hela dagarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2011 Så länge butiken har öppet, vanligtvis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2011 I det game jag var i satt det som sände ut signalerna i kassan, antar att det göra det i de flesta butiker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2011 I det game jag var i satt det som sände ut signalerna i kassan, antar att det göra det i de flesta butiker.Ja, det är nämligen en annan DS med en speciell event-kassett som skickar signalerna, så självklart har de DSen bakom kassan. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Augusti 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2011 Ja, det är nämligen en annan DS med en speciell event-kassett som skickar signalerna, så självklart har de DSen bakom kassan. ;)Jo jag vet men dem får inte avslöja det för barnen för att det förstör det "magiska" :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg