Antonioz Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Zitroz, skulle du inte kunna göra om tråden till en där man skriver om dom olika eventen som är i europa och vilka datum dom hålls? ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Kan jag ju göra! Bra idé Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 1 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2010 Current Events Enigma Stone Download Games Obtainable With: Heart Gold, Soul Silver Available from: July 31st 2010 to August 27th 2010 Shareable?: No This event, accessed over Wi-Fi allows downloads of the special item; Enigma Crystal. This item gives access to either Latios or Latias depending on your version. It also will give you the Soul Dew item. Click here for further details. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 (redigerat) Nytt event uppe, har inte hittat någon info om det än men man får iallafall en mew på level 5. Har hört men är inte säker att det bara är till HG/SS Har testat och läst nu det är endast HG/SS Redigerat 15 Oktober 2010 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Nytt event uppe, har inte hittat någon info om det än men man får iallafall en mew på level 5. Har hört men är inte säker att det bara är till HG/SS Har testat och läst nu det är endast HG/SS Vet du hur glad jag blev när jag läste detta? saknar endast Mew och Celebi i min pokédex ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 (redigerat) Nytt event uppe, har inte hittat någon info om det än men man får iallafall en mew på level 5. Har hört men är inte säker att det bara är till HG/SS Har testat och läst nu det är endast HG/SS När blir startar eventet? Alltså, jag bara måste ha Heart Gold >.< Btw blir inte pokemon Black & White dom sista pokemon spelen till den vanliga DS? Och senare näst, nästa år så blir det pokemon spel bara för 3DS? Redigerat 15 Oktober 2010 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Nytt event uppe, har inte hittat någon info om det än men man får iallafall en mew på level 5. Har hört men är inte säker att det bara är till HG/SS Har testat och läst nu det är endast HG/SS När blir startar eventet? Alltså, jag bara måste ha Heart Gold >.< Btw blir inte pokemon Black & White dom sista pokemon spelen till den vanliga DS? Och senare näst, nästa år så blir det pokemon spel bara för 3DS? Eventet startar idag och slutar sista(30e) oktober.Det är wifi-mystery gift event. Jo förmodligen, Black & White kommer ha 3D funktioner som funkar för 3DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 Nytt event uppe, har inte hittat någon info om det än men man får iallafall en mew på level 5. Har hört men är inte säker att det bara är till HG/SS Har testat och läst nu det är endast HG/SS När blir startar eventet? Alltså, jag bara måste ha Heart Gold >.< Btw blir inte pokemon Black & White dom sista pokemon spelen till den vanliga DS? Och senare näst, nästa år så blir det pokemon spel bara för 3DS? Eventet startar idag och slutar sista(30e) oktober.Det är wifi-mystery gift event. Jo förmodligen, Black & White kommer ha 3D funktioner som funkar för 3DS Jo men alltså jag menar kommer Black och White vara dom sista pkm spelen till den normala DS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Nytt event uppe, har inte hittat någon info om det än men man får iallafall en mew på level 5. Har hört men är inte säker att det bara är till HG/SS Har testat och läst nu det är endast HG/SS När blir startar eventet? Alltså, jag bara måste ha Heart Gold >.< Btw blir inte pokemon Black & White dom sista pokemon spelen till den vanliga DS? Och senare näst, nästa år så blir det pokemon spel bara för 3DS? Eventet startar idag och slutar sista(30e) oktober. Det är wifi-mystery gift event. Jo förmodligen, Black & White kommer ha 3D funktioner som funkar för 3DS Jo men alltså jag menar kommer Black och White vara dom sista pkm spelen till den normala DS? Det vet ingen än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Nytt event uppe, har inte hittat någon info om det än men man får iallafall en mew på level 5. Har hört men är inte säker att det bara är till HG/SS Har testat och läst nu det är endast HG/SS När blir startar eventet? Alltså, jag bara måste ha Heart Gold >.< Btw blir inte pokemon Black & White dom sista pokemon spelen till den vanliga DS? Och senare näst, nästa år så blir det pokemon spel bara för 3DS? Eventet startar idag och slutar sista(30e) oktober. Det är wifi-mystery gift event. Jo förmodligen, Black & White kommer ha 3D funktioner som funkar för 3DS Jo men alltså jag menar kommer Black och White vara dom sista pkm spelen till den normala DS? Det vet ingen än. Okej bra isåfall ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Har nu fått min jolly mew ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 Har nu fått min jolly mew ;>Har 2 Jolly 2 Modest 2 Timed och 1 Adamant ;PStartade om mitt SS och skickade över dem till Pearl ett par gånger :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg