asabrasa Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Skrivet 26 Juni 2010 okej jag har lirat fable 2 ett tag och nu har jag en vit fjärdedels måne på min tv. detta händer bara på fable 2, är det en indikation om någonting i spelet? är det någon som vet hur jag får bort den? den är grymt irriterande har dock minne av att det hänt förut men jag minns inte hur jag fick bort den. så snälla hjälp mig få bort den :) den ser ut såhär, ursäkta paint bilden men jag har ingen möjlighet att ta en bild av min tv och ladda upp ett screnshot. Citera
Gäst ThePartyKing Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Skrivet 19 Juli 2010 Du kan ju Prova att starta om tv och spelet dra ut alla kablar sätta tillbaks allt igen på sin plats fortsätter det att hända så koppla in ditt 360 i en ny tv och spela där annars fortsätter det då är det 360 eller spelet det är fel på skulle jag tro ;) Citera
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 Kan ju vara allt möjligt.. Glapp i sladdarna? Fel på skivan? Är skivan repig? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.