LOLOL Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Skrivet 27 Juni 2010 Ni vet Phantom Skye som finns i staden och kommer bara på natten? Jag vet att man första gången möter honom vid Romana's slott, 10pm och måste har mött Lumina. Där så snackar dom och sånt. Men jag vill gifta mig med honom och jag vet inte var han är om nätterna!!! Jag har letat överallt på internet och jag vet vad han gillar och allt men INTE var han är!! Och fråga inte. Jag har kollat på info om Skye och dom säger var han brukar vara och vilken tidpunkt, men han finns inte där! HJÄLP!! :( Mvh LOLOL
LOLOL Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2010 Ni vet Phantom Skye som finns i staden och kommer bara på natten? Jag vet att man första gången möter honom vid Romana's slott, 10pm och måste har mött Lumina. Där så snackar dom och sånt. Men jag vill gifta mig med honom och jag vet inte var han är om nätterna!!! Jag har letat överallt på internet och jag vet vad han gillar och allt men INTE var han är!! Och fråga inte. Jag har kollat på info om Skye och dom säger var han brukar vara och vilken tidpunkt, men han finns inte där! HJÄLP!! :( Mvh LOLOL Ursäkta hade fel. Infon har rätt, han är på dom ställena på nätterna. Dumt av mig!
Rekommendera inlägg