GamesDean Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Gta IV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sSciliO Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Till 360 för mig är det klart Borderlands, Saints Row 2, Oblivion, Mass Effect och Dragon Age. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 CoD MW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Quake 3 Ofc ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 CoD MW2isåfall har du aldrig spelat något annat, mw2 är inte bra på något sätt, den enda som är bra är perk systemet. förutom att GL inte tar bort första perken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 GTA IV lätt! Ligger lika med Assassins Creed 2. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Vet inte om jag postat förr, men GTA 4 f*ck yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kollaps Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Ett spel med grym story brukar vara överlägset allt annat, så jag tänker säga Bioshock. Andra spel jag har haft jävligt roligt med är The Secret of Monkey Island, Braid och Mass Effect. Har ännu inte kört Bioshock 2 eller Mass Effect 2. Sen så hoppas jag att Deus Ex: Human Revolution kommer att överträffa allt jag tidigare spelat. Förutom originalet då såklart. Och ska vi nämna klassiker säger jag The Elder Scrolls III: Morrowind, uppföljaren bleknar bort i jämförelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2010 Singularity är skitkul också, påminner lite om Bioshock 2 (1?)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Super mario 64. Skön och den bästa spelet jag har kört. Körde det när jag var liten. Seriöst den bästa spelet av mario :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Spelet då man slår sönder sitt 360 för den fått RROD. Gratis och behöver inte laddas ner, enda man behöver är en hammare IRL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Spelet då man slår sönder sitt 360 för den fått RROD. Gratis och behöver inte laddas ner, enda man behöver är en hammare IRL. Sälj skiten och köp en bra PC (om du inte redan har). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.