FÖR NÅGRA DAGAR SEDAN KÖPTE JAG SPORE.när jag skulle prova det står det att internet anslutning inte finns.vi har inget internet på den datorn och inte på den andre heller vi har en annan dator som det finns internet på men den har inen dvd player kan man hoppa av att registrera spelet eller det som man gör med internet
Hjäääääääälp
Vad jag vet så går det att installera och spela de flesta spelen utan att registrera det. Normalt sen kan du trycka någonstans att du vill registrera dig senare. Och även om det inte går. Om du har internet hemma så borde det inte vara något problem att fixa det till dina andra datorer du har hemma.
Man brukar kunna installera utan att registrera sig. Så det ska nog gå bra skaruse.
Det funkar inte utan internet av någon anledning.
Min polare har det, och han har problem med internet och det funkar inte för han :S
Sök på google efter typ "Register spore. host"
Ladda ner ett
crack
EDiT: Men snälla, detta är inte §3.7!
Gav ju ingen länk eller någonting! :o
Föklara nu Draghon...
↗ till inläggetpappa ska försöka på hans jobb där har de internet så då kan han verifiera mig men sen då.kan man spela själva spelet utan inernetDet funkar inte utan internet av någon anledning.
Min polare har det, och han har problem med internet och det funkar inte för han :S
Ja. Själva spelet kan du spela utan internet när du väl registrerat dig.
Har för mig att man måste ha internet för att registrera det, men jag vet inte om man måste registrera spelet. Det brukar gå att välja något i stil med "registrera senare".
↗ till inläggetMen du uppmanar till något olagligt, det står också i regeln.Ladda ner ett
crack
EDiT: Men snälla, detta är inte §3.7!
Gav ju ingen länk eller någonting! :o
Föklara nu Draghon...
tack grabbar & co för nu tror jag att det kommer funka men om det inte funkar fortsätter jag fråga här
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej pappa kunde inte när han gjorde ett ea-konto kom det bara upp användar villkoren är inte...ellafal det funka inte att göra ETT EA KONTO
↗ till inläggetneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej pappa kunde inte när han gjorde ett ea-konto kom det bara upp användar villkoren är inte...ellafal det funka inte att göra ETT EA KONTO
Kryssade han för en ruta där det står jag accepterar användare villkoren??
vet inte pratade bara med han i telefon.han är tillräckligt smart för atta kolla det
↗ till inläggethahahaha LAL↗ till inläggetneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej pappa kunde inte när han gjorde ett ea-konto kom det bara upp användar villkoren är inte...ellafal det funka inte att göra ETT EA KONTO
Kryssade han för en ruta där det står jag accepterar användare villkoren??
haha g-d :meddum:
j*kla pappa han verifierade spelet så nu går det att spela(det var några dagar sedan han gjorde det)pga det gör det av sig själv när manhar internet på
Aja, tack grabbar ni gjorde min dag! :)
OnT: Förstår inte vad du menar, funkar spelet nu eller?
det funkar att spela den gör det av sig själv när man har internet på