SNUFFINATOR Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 (redigerat) [EDIT] Och som vanligt fixade jag det efter att jag gjort tråden.. Suck. Redigerat 28 Juni 2010 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 (redigerat) Newb reporting in. Varför tycks jag inte få upp consolen i CS:S fast jag aktiverat den via keyboard settings? Trycker på "§" men inget händer, är det någon annan knapp den är inställd på? Steam -> Libary -> Högerklicka på Counter-Strike: Souce. -- > Properties -> Set launch options... <<- Skriv -console där sen OK Sen får du upp console när du startar css. Och om du stänger console får du "starta om" css. Men jag har en fil som jag lägger in i resource :D. så man kan klicka på "Console" Du vet där det står exit och sånt. Pm:a mig om du vill ha den Redigerat 28 Juni 2010 av nomercy421 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Newb reporting in. Varför tycks jag inte få upp consolen i CS:S fast jag aktiverat den via keyboard settings? Trycker på "§" men inget händer, är det någon annan knapp den är inställd på? Steam -> Libary -> Högerklicka på Counter-Strike: Souce. -- > Properties -> Set launch options... <<- Skriv -console där sen OK Sen får du upp console när du startar css. Och om du stänger console får du "starta om" css. Men jag har en fil som jag lägger in i resource :D. så man kan klicka på "Console" Du vet där det står exit och sånt. Pm:a mig om du vill ha den Eller när man har startat CSS, skriv bind \ "toggleconsole" När du trycker på '§' kommer console upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg