💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Är Den Mest Äckliga/hemska Scenen Du Har Sett?

54 svar · startad

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Såg SAW V/5 så...

FYI saw är inte en hemsk film , så ni som tror ni sett något sjukt genom att endast ha sett den , så finns det flera som är myckett värre.

Om du menar hemsk som läskig är SAW inte ett dugg läskigt, har sett värre men äckligast tycker jag helt klart att den är

:o.

15 Jul 2010
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Såg SAW V/5 så...

FYI saw är inte en hemsk film , så ni som tror ni sett något sjukt genom att endast ha sett den , så finns det flera som är myckett värre.

FYI heter tråden "...mest äckliga/hemska scenen du har sett?"
Nivå 6 · Fuskare

Ända gången jag blev äcklad av Saw var i trean, när dom opererade Jigsaw hjärna. Det tyckte jag såg allmänt äckligt ut. Annars har jag kunnat kolla på dom utan problem.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO WHAT THE FUCK BRING THE EYE BLEACH

/thread

Din sjuka fan : O
17 Jul 2010
Nivå 6 · Fuskare

Fick verkligen slita mig igenom scenen i Schindler's List där äldre judar fick springa runt nakna i en cirkel och bli utvalda till Auschwitz av nazister. Fy fan...

22 Jul 2010
Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #46

Tyckte det var ganska hemskt i Trick 'r Treat när

ungarna hade skämtat med den där flickan vid den där sjön, och när dom skulle upp därifrån för dom blev jagade av zombiesarna så åkte flickan upp i hissen själv och ungarna blev sönderslitna av zombiesarna

26 Jul 2010
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Ända gången jag blev äcklad av Saw var i trean, när dom opererade Jigsaw hjärna. Det tyckte jag såg allmänt äckligt ut. Annars har jag kunnat kolla på dom utan problem.

Reagerade över den scenen jag med, såg inte så mysigt ut.

6 Aug 2010
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

:yucky:

Jag tyckte inte dom scenerna var äckliga eller läskiga. Jag tyckte bara att det såg konstigt ut när hans mage helt plötsligt öppnades :P

Men man tycker som man tycker. :)

7 Aug 2010
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag tyckte inte dom scenerna var äckliga eller läskiga. Jag tyckte bara att det såg konstigt ut när hans mage helt plötsligt öppnades :P

Det är ju bara för att man ser att allting är fejk eftersom det är så gammalt. o;
Nivå 0 · Nykomling

SAW filmerna möjligtvis.

12 Aug 2010
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det är ju bara för att man ser att allting är fejk eftersom det är så gammalt. o;

Nej. :o Jag kollar aldrig på skräckfilmer så för mig spelar det ingen roll.

Nivå 2 · Novis

Film; Cannibal holocaust

tycker denna scen är ganska vidrig :/

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Film; Cannibal holocaust

tycker denna scen är ganska vidrig :/

Vad fan var det där.

Nivå 7 · Fuskare

Måste ju säga att det inte är så trevligt när de knipsar av fingret i House Of Wax.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vad fan var det där.

Awesome shit.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in