Raptomex Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Äh vafan, så farligt var det inte?Om den skulle godkännas, som den skulle.. Så skulle det kunna ändra hela matchbilden. Äh, Tyskland skulle ha kört över dem i vilket fall. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Ingen är perfekt, inte ens domare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Ingen är perfekt, inte ens domare. Bra sagt Guggo, bra sagt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Just därför bör målkameror införas, precis som i hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Äh vafan, så farligt var det inte? Om den skulle godkännas, som den skulle.. Så skulle det kunna ändra hela matchbilden. Äh, Tyskland skulle ha kört över dem i vilket fall. ;) Japp, 1 mål hade inte gjort skillnad.. ;pPpPpPpP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 När händelsen ändå fått en egen tråd så tycker jag inte att detta är ett brott mot §3.9: http://pics.kuvaton.com/kuvei/optical_illusion_football_world_cup_2010.jpg :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 När händelsen ändå fått en egen tråd så tycker jag inte att detta är ett brott mot §3.9: http://pics.kuvaton.com/kuvei/optical_illusion_football_world_cup_2010.jpg :lol: Var ju ganska rolig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 När händelsen ändå fått en egen tråd så tycker jag inte att detta är ett brott mot §3.9: http://pics.kuvaton.com/kuvei/optical_illusion_football_world_cup_2010.jpg :lol: Var ju ganska rolig. :P instämmer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Det var nåt spelbolag som gav pengar till sina kunder för dem hade gissat att Lampbard (troligtviv felstavat, lol) skulle göra mål. Och domarn kollade ju på reprisen i pausen, och då sa han "Oh my god!" Så domarn vet att han gjorde fel. Men England hade ändå ingen chans, försvaret var kasst, tyskarnas forwards sprang som kenyanska maratonlöpare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag såg inte när detta hände fast jag hörde min granne ropa "men den var ju inne" när fotbollsmatchen visades. :lol: Men jag hejar ändå på Tyskland så det gör inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.