c3m0t Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Tjenare alla fuskare. Jo i fredags så slutade min dator fungera så den är på lagning så nu sitter jag på morsans bärbara. Och jag köpte ett spel på cdon on demand (Stavning) men när jag hade installerat sk*ten så skulle jag starta spelet och då kommer de upp en ruta "FIFA MANAGER 10 requires at least 640MB of free swap file space. Please free the required spaxe and re-run the game." Vad ska jag göra åt de? De går att trycka "Försök igen" och då går spelet igång men då kan man bara spela i 2 minuter sen kommer de upp en annan ruta där de står typ "Runtime expired" (Stavning) och då stängs spelet ner. Kan säga att de är en laptop jag sitter på och tror den är ca 3-5 år gammal. Har två hårddiskar också och de finns 3GB lediga på båda, om de skulle hjälpa. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Skaffa en extern hårddisk eller en USB med mycket minne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c3m0t Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Skaffa en extern hårddisk eller en USB med mycket minne. Jo i fredags så slutade min dator fungera så den är på lagning så nu sitter jag på morsans bärbara. Nej tack ska bara använda denna i 2-5 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Köp en ny stor disk, det ökar andrahandsvärdet mycket. Det är även väldigt simpelt att byta hårddisken också, tom bekvämare än på de flesta stationära datorer. Denna verkar prisvärd: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=378960 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
c3m0t Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Köp en ny stor disk, det ökar andrahandsvärdet mycket. Det är även väldigt simpelt att byta hårddisken också, tom bekvämare än på de flesta stationära datorer. Denna verkar prisvärd: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=378960 Som sagt så ska jag inte använda datorn mer än i 2-5 dagar så jag vill inte köpa något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Då får du väl vänta 2-5 dagar med att spela. Finns inte mkt mer att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Fråga din mamma om du kan avinstallera/ta bort något. Bara du inte raderar morsans grejer utan hennes samtycke. Annars är 2-5 dagar inte mycket, ut och lek i solen lilla påge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Då får du väl vänta 2-5 dagar med att spela. Finns inte mkt mer att göra.Grymt svar :cool: :visslar: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Du kan ju alltid andvända den externa till din dator också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.