eriazim Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jah har installerat direktx.... men står fortfarnade att jag inte har installerat direktx när jag ska spela totalwar.. VAD ÄR DEEEET FÖR FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL IGENTLIGEN!!? :( :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jah har installerat direktx.... men står fortfarnade att jag inte har installerat direktx när jag ska spela totalwar.. VAD ÄR DEEEET FÖR FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL IGENTLIGEN!!? :( :angry: Vad har du för OS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eriazim Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jah har installerat direktx.... men står fortfarnade att jag inte har installerat direktx när jag ska spela totalwar.. VAD ÄR DEEEET FÖR FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL IGENTLIGEN!!? :( :angry: jag kanske e lite cp men vad är OS för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jah har installerat direktx.... men står fortfarnade att jag inte har installerat direktx när jag ska spela totalwar.. VAD ÄR DEEEET FÖR FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL IGENTLIGEN!!? :( :angry: jag kanske e lite cp men vad är OS för nåt? OS = Operativ system Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eriazim Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jah har installerat direktx.... men står fortfarnade att jag inte har installerat direktx när jag ska spela totalwar.. VAD ÄR DEEEET FÖR FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL IGENTLIGEN!!? :( :angry: jag kanske e lite cp men vad är OS för nåt? OS = Operativ system JaG HAR XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jah har installerat direktx.... men står fortfarnade att jag inte har installerat direktx när jag ska spela totalwar.. VAD ÄR DEEEET FÖR FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL IGENTLIGEN!!? :( :angry: jag kanske e lite cp men vad är OS för nåt? OS = Operativ system JaG HAR XP Och spelet du har kräver vilken version av Direct X? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eriazim Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jah har installerat direktx.... men står fortfarnade att jag inte har installerat direktx när jag ska spela totalwar.. VAD ÄR DEEEET FÖR FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL IGENTLIGEN!!? :( :angry: jag kanske e lite cp men vad är OS för nåt? OS = Operativ system JaG HAR XP Och spelet du har kräver vilken version av Direct X? 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Testa att ladda ner det och installera. http://www.softwarepatch.com/windows/directx-download.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Klara ditt grafikkort av directs 9 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.