Threeforce Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Har ni hört Starwars Cantina Texten är så här: (Leia: "Help me Obi-Wan Kenobi, you're my only hope") (Artoo: Beeps) Her name was Leia, she was a princess, with a danish on each ear, and Darth Vader (Vader: Breath sounds/Davis SFX) drawing near. So Artoo Detoo, found Ben Kenobi. (Ben: "Obi-Wan") He'd have to put the Death Star plans, into the Rebellion's hands. So Luke and Obi-Wan, had to get to Alderaan, so they stopped into Mos Eisley, to have a drink with Han... chorus At the Star Wars, [star Wars!], Star Wars Cantina, [star Wars Cantina] The weirdest creatures you've ever seen-a! [Here, at the] Star Wars, [star!], {Star Wars Cantina, Music, and blasters, and old Jedi Masters, at the Star Wars!...} (Greedo: "Oota-do-ta, Solo?") His name was Solo (Han: "Han Solo"), he was a pilot (Millenium Falcon flying by) With a blaster at his side (Solo's blaster firing), and a smile twelve parsecs wide, there with Chewbacca (Chewie: "Roar"), he was a Wookiee. They met with Luke and Obi-Wan, about the Millenium Falcon. Docking Bay Ninety-four (Ben: "Ninety-four"), Stormtroopers at the door. (Three knocks on metal) With a flash of Ben's lightsaber (Saber igniting and swooping), now there's an arm, (Surly man: "Aaaargh!") on the floor... chorus At the Star Wars, [star Wars!], Star Wars Cantina, [star Wars Cantina] The weirdest creatures you've ever seen-a! [Here, at the] Star Wars, [star!], {Star Wars Cantina, Music, and blasters, and old Jedi Masters, at the Star Wars!...} (Ben: "Mos Eisley Spaceport. You will never find a more wretched hive of scum and villainy. We must be cautious.") His name was Yoda, he was a muppet. (Yoda: "EewOHew!", like Grover/Davis SFX) Darth Vader was so bad, and by the way he's Luke's dad. Luke kissed his sister (Leia kissing Luke/Davis SFX); his hand got cut off. (Saber Zap, Luke: "Aaaaagh!") In that galaxy far, far away, Luke has had a lousy day. Boba Fett was so mean, Jabba had bad hygiene. (Davis/Jabba: "Ho! Ho! Ho!") Why didn't they all just relax, back on Tatooine... chorus At the Star Wars, [star Wars!], Star Wars Cantina, [star Wars Cantina] The weirdest creatures you've ever seen-a! (Cantina Driod Alarm SFX) [Here, at the] Star Wars, [star!], {Star Wars Cantina, Music, and blasters, and old Jedi Masters, at the Star Wars!...} (Ben: "The Force will be with you, always") [star Wars, Star Wars Cantina,] (Artoo: Beeps and Whistles) [star Wars,] (Chewie: Growl) [star Wars Cantina...] http://members.aol.com/manitas/cantina.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 11 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Just det frågan: har någon hört den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 lite ondödit att skriva texten och jag har inte hört den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 e det nån parodi låt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 längst ner är en länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 När ni ändå snackar om sånt här kan jag väl passa på att nämna att det finns en annan parodisång om Starwars, med zelda-melodi. Jag hittar ingen länk till den, så jag får kopiera in texten: Melodi: den mycket kända sången om zelda. Luke From Tatooine Come to save The Princess Leia Vader took her away Now the rebels must pray So that Luke Will come save the day (R2-D2!) Now Luke Your lightsaber Will protect You from Darth Vader And if Vader is mean Then you must not give in To the Dark Side, just like a sissy coward Now Luke Has saved the day Sent Vader To his grave Now Leia is free And our hero shall be Luke I think your name shall be in Jedi history! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 Jag vet melodin det är den på www.joshspaulding.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 När ni ändå snackar om sånt här kan jag väl passa på att nämna att det finns en annan parodisång om Starwars, med zelda-melodi. Jag hittar ingen länk till den, så jag får kopiera in texten: Melodi: den mycket kända sången om zelda. Luke From Tatooine Come to save The Princess Leia Vader took her away Now the rebels must pray So that Luke Will come save the day (R2-D2!) Now Luke Your lightsaber Will protect You from Darth Vader And if Vader is mean Then you must not give in To the Dark Side, just like a sissy coward Now Luke Has saved the day Sent Vader To his grave Now Leia is free And our hero shall be Luke I think your name shall be in Jedi history! det finns ju en zelda parodi på den med ungifär sama text men lite andra ord jag kan lite av den link he come to town to save princes zelda ganon took her away now the childrens most pay och så va det lite till komer inte i håg resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 13 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 (redigerat) Kan texten utantill Kan skriva upp den Redigerat 13 Maj 2004 av Threeforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 gör det då!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 den låten med zelda har ja hört men varje gång ja ska typ sjunga den till en polare så blir det fel å ja sjunger :... Now Luke has come to space to save the prinsess Leia Vader put her away bla bla bla bla bla bla halelulia men det var innan ja visste starwars variation fanns ... wired ... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Smart att sjunga fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.