Här http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?gatubild...223&gvH=344
Göteborgshjulet täcker ca 30% av det nu men jag tycker det passar bra
CHORD: Förlåt, men av någon anledning lyckas du alltid irritera mig. Vad du än skriver s:
Här http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?gatubild...223&gvH=344
CHORD: Förlåt, men av någon anledning lyckas du alltid irritera mig. Vad du än skriver s:
↗ till inläggetHahaha, jag vet att du älskar det, fri.Här http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?gatubild...223&gvH=344
Emogräset på en solig dag är en av de finaste platserna jag vet.
Där och parkerna i Avenyn.
Jag kommer gjärna :D skriv upp mig
Bor ju i GBG i mellan åt. Skulle jag vara här då lördagen den 28 aug, så kommer jag.
ThePartyKing kommer :D
Sounds fun rly, Skriv upp mig på Kanske listan... Brorsan skjutsar mig säkert.
Jag föreslår att vi går och matar ankor. Ankgruppen hade tänkt att ha en träff i Göteborg och gå och mata ankor tillsammans så vi kanske kan slå ihop dessa möten :) Jag tar med mig bröd i alla fall!
FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :(
↗ till inläggetIngen hindrar dig från att starta ett i stockholm, finns ju flera som bor där också. Fullt möjligt att en träff i sthlm blir lika stor som denna kommer bli.FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :(
↗ till inläggetSorry bro, tänker inte spendera hundralappar på att få träffa ett par folk (förutom organism dåeeeeeeeeew :x)FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :(
28e augusti, göteborg, emogräset i lilla bommen, tid är inte planerad än, säger det nog en vecka tidigare.
Skrev vi inte 14:00 nånstans i tråden? Kanske minns fel.
↗ till inläggetJo, men ett par folk kunde inte.Skrev vi inte 14:00 nånstans i tråden? Kanske minns fel.
Jag kan närsomhelst i alla fall. Helst inte tidigare än 14:00 så jag måste gå upp innan normal tid och inte sent på kvällen heller.
↗ till inläggetGör som WASD sa, starta det i Stockholm!FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :(
Men om du hittar ett par ankor i Stockholm, tveksamt?!
Jag kommer lätt förbi, även fast jag är en katt då.
↗ till inlägget:huh:↗ till inläggetGör som WASD sa, starta det i Stockholm!FAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :(
↗ till inlägget:huh:↗ till inläggetFAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :(
Gör som WASD sa, starta det i Stockholm!
Haha du misstolkade det där va? :D
Syftade på att jag var med i Kattgruppen.
Jag kommer nog inte. Men det hade varit kul!
↗ till inlägget↗ till inläggetFAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :(
:huh:
Ja men vad har det med något att göra? :wacko:
↗ till inlägget↗ till inläggetFAAN, ville att det skulle komma till sthlm ;) not gothenbuurg :(
:huh:
Ja men vad har det med något att göra? :wacko:
Rhino skulle skapa ett möte för "Ankgruppen" i Stockholm, och jag sa att jag skulle komma ÄVEN fast jag inte är medan i deras grupp?
Eller har jag misstolkat allt nu?
↗ till inläggetVarför bor halva Fuska i Göteborg? :angry:
För att Göteborg är Awesome.
Kanske kommer.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in