gissa92 Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 (redigerat) hehe... skulle vara trevligt att vara den där prästen man möter i church i The legend of zelda: a link to the past, jag undrar vilka attacker man kan gjöra me honom ;) (fjärde från vänster längst ner)Det är inte Prästen! det är saharala(han heter nåt sånt) det är han som märker ut var pendanterna och master sword finns. rätt ska va rätt B) Redigerat 16 Maj 2004 av gissa92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Tänk var dyrt det skulle vara att betala så nintendo fick använda gubbarna som hulken, darth vader och så vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonny moto Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 Fake såklart men de kanske har tänkt släppa det till Europa nån gång :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_zelda_ Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 vadå fake ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 vadå fake ??? Läs hela tråden innan du skriver nåt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 vilken ruta är mia på ??? f*n vad kul att vara shadow :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloody Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Hallå jag tyker det är konsyigt att japan gör nåt spel somm inte sverige får som det där med roy och marth :angry: fire embel eller nåt hette det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloody Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 http://ssbm.detstar.com/submitted/dewluigi2002_ssbm.jpg Haha vadå fake..? James bond och vader och en massa! *säkerhetslänk* coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 eller mumbo jumbo eller vad han heter från krasch bandicot! Banjoo kazzoie heter d annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knuckles2 Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 han ni kallar "amor" heter pit jag har ett spel med honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 19 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Jag hade dt.. Det heter kid icarus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2004 Den där Goomba lär inte va så bra, skulle jag tro...Studsmatta passar han bättre till--- *s* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg