A16 Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Har nyligen köpt spelet FarCry 2. jag har spelat story i en vecka eller så, och bestämde mig för att börja spela multiplayer. Jag gjorde en account på ubisoft och loggade in, men när jag tänker gå in i server står det typ: could not find any suitable matches. Har testat att joina alla olika lägen med det står det samma ändå. jag har internet anslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Det betyder att den inte kunde hitta passande matcher att spela just nu. Har du testat flera ggr eller har du bara gjort det en dag? Om du testar en ggr om typ 3 dagar kan det funka det funkade iaf efter 3 dagar för mej...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Det betyder att den inte kunde hitta passande matcher att spela just nu. Har du testat flera ggr eller har du bara gjort det en dag? Om du testar en ggr om typ 3 dagar kan det funka det funkade iaf efter 3 dagar för mej...... tack, ska se om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Det betyder att den inte kunde hitta passande matcher att spela just nu. Har du testat flera ggr eller har du bara gjort det en dag? Om du testar en ggr om typ 3 dagar kan det funka det funkade iaf efter 3 dagar för mej...... tack, ska se om det funkar. hoppas det vet att många har problem med det och skiter i det och det alldrig funkar :S men bara vänta annars ska du ominstallera spelet tkr jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Det betyder att den inte kunde hitta passande matcher att spela just nu. Har du testat flera ggr eller har du bara gjort det en dag? Om du testar en ggr om typ 3 dagar kan det funka det funkade iaf efter 3 dagar för mej...... tack, ska se om det funkar. hoppas det vet att många har problem med det och skiter i det och det alldrig funkar :S men bara vänta annars ska du ominstallera spelet tkr jag Testade av instalera Far cry 2 och nu kan jag spela online! Skickar 150 fm som tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Det betyder att den inte kunde hitta passande matcher att spela just nu. Har du testat flera ggr eller har du bara gjort det en dag? Om du testar en ggr om typ 3 dagar kan det funka det funkade iaf efter 3 dagar för mej...... tack, ska se om det funkar. hoppas det vet att många har problem med det och skiter i det och det alldrig funkar :S men bara vänta annars ska du ominstallera spelet tkr jag Testade av instalera Far cry 2 och nu kan jag spela online! Skickar 150 fm som tack :D Vsg :D tack för FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.