Michael1 Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Kan man lära en pokemon attcker som kan göra oavsett vilken typ den möter så har den minst en attack som är super effektiv? Eller måste ma ha flera pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Vad snackar du om ?! Förtydliga dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Han undrar om man kan lära pokémon attacker som tillsammans är supereffektiva mot alla typer. Alltså så man har en attack mot vissa typer, andra för andra, tredje för ytligare andra och fjärde för de sista. Vet inte hur bra min beskrivning blev.. :P Nej det går nog inte på en pokémon men det får nog plats på 2 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Han undrar om man kan lära pokémon attacker som tillsammans är supereffektiva mot alla typer. Alltså så man har en attack mot vissa typer, andra för andra, tredje för ytligare andra och fjärde för de sista. Vet inte hur bra min beskrivning blev.. :P Nej det går nog inte på en pokémon men det får nog plats på 2 ;) Men vilka typ ska attakerna vara? Redigerat 2 Juli 2010 av Michael1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Skulle väl kunna säga såhär då. http://pokedream.com/games/shared/battlechart/battlechart.png Titta på den där, där ser du vilka attack-typer som är super effektiva mot vad. Så kan du fundera ut själv vilka attacker man kan plocka ut. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 En mewtwo med Psychic, Flamethrower,Thunderbolt o Shadowbolt skulle jag kunna tror, inte supereffektivt mot alla, men mot många Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/lol.png Tog mig tiden till att göra denna, detta är då för 2 pokémon en Fysisk och en Special. Den Fysiska tror jag är omöjlig att blanda ihop men den Special-attackerande går nog. Den fysiska är den övre, den speciella är den undre. denna tabell visar bara vilka de är supereffektiva mot. Märkte även att det inte finns något som är supereffektivt mot electric! :o Redigerat 2 Juli 2010 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Ground är supereffektivt mot Electric... hur kan man missa det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 3 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Ockej jag har kommit på hur man gör det på 5 attacker (behövs 2 pokemon) Det är dem här attackerna som behövs: Dark/Ghost, Fight, Flying, Gruond och Ice. Jag ska fortsätta lägga lite mer tid så jag kommer på så kanske det endast 4 attacker krävs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Ground är supereffektivt mot Electric... hur kan man missa det? Jag trodde det.. men så såg jag tabellen och på den visades inget på electric så jag blev lite förvirrad :s Ockej jag har kommit på hur man gör det på 5 attacker (behövs 2 pokemon) Det är dem här attackerna som behövs: Dark/Ghost, Fight, Flying, Gruond och Ice. Jag ska fortsätta lägga lite mer tid så jag kommer på så kanske det endast 4 attacker krävs. Tror för det första att du inte kommer lyckas hitta ett sätt.Och för det andra så tror jag inte att det kommer bli så bra isåfall eftersom att du förmodligen måste blanda Fysisk med Special(Finns nog ingen pokémon som är bra på dem båda.) http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/lol.png Man kan byta ut Ghost mot Ground för att ha något bra mot Electric btw. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 3 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Jag kan ta ice punch, shawdow claw, dig, fly och så Drain punch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Ockej jag har kommit på hur man gör det på 5 attacker (behövs 2 pokemon) Det är dem här attackerna som behövs: Dark/Ghost, Fight, Flying, Gruond och Ice. Jag ska fortsätta lägga lite mer tid så jag kommer på så kanske det endast 4 attacker krävs. Tror för det första att du inte kommer lyckas hitta ett sätt.Och för det andra så tror jag inte att det kommer bli så bra isåfall eftersom att du förmodligen måste blanda Fysisk med Special(Finns nog ingen pokémon som är bra på dem båda.) http://i600.photobucket.com/albums/tt81/zitroz/lol.png Man kan byta ut Ghost mot Ground för att ha något bra mot Electric btw. Men komien ! hur noggrann får man va? Du är hur noggrann som helst! Men så klart det ska man vara! hi hi ;) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg