💬
Logga in
Fuska.se

Fan

57 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Min handkontroll fungerar inte som den skall.....kan nästan inte ens springa fort på Zelda:( *Så mkt har jag ju inte spelat heller* Kan man laga det på ngt sätt eller måste man plocka fram reserven??

Nivå 3 · Lärling

Vad är själva felet då? :blink:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

Vet ej...den verkar vara för lös på ngt sätt i den där spaken:S Så det går inte å springa fort

Nivå 3 · Lärling

Har du typ försökt att banka lite på den? :P

Jag har sett flera som skrivit att man kan byta ut den där spaken... men mer vet jag inte...

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

kan man byta ut spaken>??? Ngn som vet? Har en extra men den är inte här nu ju...*fuck*

Nivå 3 · Lärling

kan man byta ut spaken>??? Ngn som vet? Har en extra men den är inte här nu ju...*fuck*

synd för dig... Flera har sagt det....
Nivå 0 · Nykomling
(Cider @ 11/05-2004 21:40:55)

synd för dig... Flera har sagt det....

Så är det för mig med det är något fel på spelaet
Nivå 3 · Lärling

Är väl inge fel på spelen heller? :blink:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

detta är helt klart ngt fel på kontrollen för det blev så idag å spaken är slapp

Nivå 0 · Nykomling

Är väl inge fel på spelen heller? :blink:

Vi har varit och tittat på game i täby sa att kontrolen var bra ngt fel på spelet sa han
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11

men då är det nog inte samma fel helt änkelt för det har funkat innan å nu är det ngt fel på kontrollen för det märks

12 May 2004
Nivå 2 · Novis

det kan vara att du höll from styrspaken en bit när du startade ditt nintendo 64... då tas det styspak-läget som neutralt... prova att starta om och hålla styrspaken rakt upp

Nivå 0 · Nykomling

Spaken blir så efter ett tag. Särkilt om man hanterar den ovarsamt. Man behöver inte ha spelat mycket. Min kontroll är typ 3 år och spaken funkar finfint men min kompis har haft det i lika länge och hans spak funkar knappt så de e la ganska olika.

16 May 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

Min handkontroll fungerar inte som den skall.....kan nästan inte ens springa fort på Zelda:( *Så mkt har jag ju inte spelat heller* Kan man laga det på ngt sätt eller måste man plocka fram reserven??

köp bara en ny joystickmodul...

Joystickmodul

kolla mer där

samma fö mig,men jah ha 2 reserver

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag har redan köpt såna och de är riktigt bra

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #17

Nu funkar den som den skall igen så var nog det där med att jag startat i ett visst läge:D

Va va felet,va de spaken som va sönder? :huh:

Nivå 9 · Veteranfuskare

går den automatiskt är det bara att trycka L + R + Start samtidigt...då blir den neutral

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #20

vet ej va som va felet...vet bara att den är normal igen nu så:)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in