Min handkontroll fungerar inte som den skall.....kan nästan inte ens springa fort på Zelda:( *Så mkt har jag ju inte spelat heller* Kan man laga det på ngt sätt eller måste man plocka fram reserven??
Fan
Vad är själva felet då? :blink:
Vet ej...den verkar vara för lös på ngt sätt i den där spaken:S Så det går inte å springa fort
Har du typ försökt att banka lite på den? :P
Jag har sett flera som skrivit att man kan byta ut den där spaken... men mer vet jag inte...
kan man byta ut spaken>??? Ngn som vet? Har en extra men den är inte här nu ju...*fuck*
synd för dig... Flera har sagt det....kan man byta ut spaken>??? Ngn som vet? Har en extra men den är inte här nu ju...*fuck*
Så är det för mig med det är något fel på spelaet(Cider @ 11/05-2004 21:40:55)kan man byta ut spaken>??? Ngn som vet? Har en extra men den är inte här nu ju...*fuck*
synd för dig... Flera har sagt det....
Är väl inge fel på spelen heller? :blink:
detta är helt klart ngt fel på kontrollen för det blev så idag å spaken är slapp
Vi har varit och tittat på game i täby sa att kontrolen var bra ngt fel på spelet sa hanÄr väl inge fel på spelen heller? :blink:
men då är det nog inte samma fel helt änkelt för det har funkat innan å nu är det ngt fel på kontrollen för det märks
det kan vara att du höll from styrspaken en bit när du startade ditt nintendo 64... då tas det styspak-läget som neutralt... prova att starta om och hålla styrspaken rakt upp
Spaken blir så efter ett tag. Särkilt om man hanterar den ovarsamt. Man behöver inte ha spelat mycket. Min kontroll är typ 3 år och spaken funkar finfint men min kompis har haft det i lika länge och hans spak funkar knappt så de e la ganska olika.
köp bara en ny joystickmodul...Min handkontroll fungerar inte som den skall.....kan nästan inte ens springa fort på Zelda:( *Så mkt har jag ju inte spelat heller* Kan man laga det på ngt sätt eller måste man plocka fram reserven??
kolla mer där
samma fö mig,men jah ha 2 reserver
jag har redan köpt såna och de är riktigt bra
Nu funkar den som den skall igen så var nog det där med att jag startat i ett visst läge:D
Va va felet,va de spaken som va sönder? :huh:
går den automatiskt är det bara att trycka L + R + Start samtidigt...då blir den neutral
vet ej va som va felet...vet bara att den är normal igen nu så:)