om du svänger styrspaken när spelet sätts på kommer den gå att gå automatiskt åt det hållet
Fan
Coolt.om du svänger styrspaken när spelet sätts på kommer den gå att gå automatiskt åt det hållet
nja...snarare jobbigt...
men händer det är det bara trycka L + R + Start samtidigt
Bra att det finns en annan lösning istället för att starta om spelet.
mm..om man kommit skitlångt
Ja, men om man spelar Zelda och håller på och klara en boss så är de lite störigt att gå till bossen igen och göra om den.
aja..och man lär heller inte kunna klara den om den gör så!
Det va det jag menade man behöver bara trycka L+R+START sÅ istället för att starta om.
mm..det menade jag också!
Jo, om man har riktigt mycket tur.aja..och man lär heller inte kunna klara den om den gör så!
nja..snarare skicklighet...(Master_Link @ 21/05-2004 09:39:30)aja..och man lär heller inte kunna klara den om den gör så!
Jo, om man har riktigt mycket tur.
köpa en ny? :blink:
va, varför ska man köpa en ny när man kan återställa den??köpa en ny? :blink:
var inte det något fel på den? Om man inte kan fixa den så köper man vell en ny eller? <_<
går den automatiskt är det inte fel på en...utan det är bara att återställa den!....var inte det något fel på den? Om man inte kan fixa den så köper man vell en ny eller? <_<
jo jag vet!
Jag med!jo jag vet!
va bra då!!!(Master_Link @ 28/05-2004 13:57:24)jo jag vet!
Jag med!
Om inte du gjort nåt särskilt på kontrollern är det bäst du tar upp det hos säljaren...Vet ej...den verkar vara för lös på ngt sätt i den där spaken:S Så det går inte å springa fort
min styrspak gick av på mitten när jag spelade (tog i rätt mycket)...sen gick jag bara tillaffären därjag köpt den dagen innan och fick en ny..=)