jo, man får ju något som heter garanti på kvittot. Så den saken var ju solklar.min styrspak gick av på mitten när jag spelade (tog i rätt mycket)...sen gick jag bara tillaffären därjag köpt den dagen innan och fick en ny..=)
Fan
Jag vet.(Jonte The Winner @ 01/06-2004 21:49:56)min styrspak gick av på mitten när jag spelade (tog i rätt mycket)...sen gick jag bara tillaffären därjag köpt den dagen innan och fick en ny..=)
jo, man får ju något som heter garanti på kvittot. Så den saken var ju solklar.
Jo, det är bra det. Det är drygt när lillebrorsan biter i sladdarna till kontrollerna. :lol: :rolleyes: :angry:(Master_Link @ 02/06-2004 16:04:39)(Jonte The Winner @ 01/06-2004 21:49:56)min styrspak gick av på mitten när jag spelade (tog i rätt mycket)...sen gick jag bara tillaffären därjag köpt den dagen innan och fick en ny..=)
Jag vet.
Hur gammal är han? :blink:(Jonte The Winner @ 02/06-2004 16:14:02)(Master_Link @ 02/06-2004 16:04:39)(Jonte The Winner @ 01/06-2004 21:49:56)min styrspak gick av på mitten när jag spelade (tog i rätt mycket)...sen gick jag bara tillaffären därjag köpt den dagen innan och fick en ny..=)
Jag vet.
Jo, det är bra det. Det är drygt nät lillebrorsan biter i sladdarna till kontrollerna. :lol: :rolleyes: :angry:
Nu är han 6 år. Han bet i sladdarna tills att han var 5 år.(Master_Link @ 02/06-2004 16:15:11)(Jonte The Winner @ 02/06-2004 16:14:02)(Master_Link @ 02/06-2004 16:04:39)(Jonte The Winner @ 01/06-2004 21:49:56)min styrspak gick av på mitten när jag spelade (tog i rätt mycket)...sen gick jag bara tillaffären därjag köpt den dagen innan och fick en ny..=)
Jag vet.
Jo, det är bra det. Det är drygt nät lillebrorsan biter i sladdarna till kontrollerna. :lol: :rolleyes: :angry:
Hur gammal är han? :blink:
ahá, inte så konstigt.(Jonte The Winner @ 02/06-2004 16:17:00)(Master_Link @ 02/06-2004 16:15:11)(Jonte The Winner @ 02/06-2004 16:14:02)(Master_Link @ 02/06-2004 16:04:39)(Jonte The Winner @ 01/06-2004 21:49:56)min styrspak gick av på mitten när jag spelade (tog i rätt mycket)...sen gick jag bara tillaffären därjag köpt den dagen innan och fick en ny..=)
Jag vet.
Hur gammal är han? :blink:
Nu är han 6 år. Han bet i sladdarna tills att han var 5 år.
Men det var drygt ändå. Speciellt när man hade en ny dosa..... Han tuggar ju till och med på mina spelfodral.
Då är det konstigt. :huh:Men det var drygt ändå. Speciellt när man hade en ny dosa..... Han tuggar ju till och med på mina spelfodral.
Ja, det är verkligen allvarligt. Men det var ett Game Cube-fodral....Inte nå vidare att bita i kartong kanske. B)(Master_Link @ 02/06-2004 17:44:53)Men det var drygt ändå. Speciellt när man hade en ny dosa..... Han tuggar ju till och med på mina spelfodral.
Då är det konstigt. :huh:
Men om han tuggar elektrisitetsladdar då då blir det bzz. :o
Ni kan vara glada attt erat är helt, än så länge.
huh :huh: , tack och lov.Ni kan vara glada attt erat är helt, än så länge.
Men det är inge kul alltså. Man ser att det svarta är avbutit. Och innehållet i sladdarna på några. :angry:
Men det är alvarligare än vad jag trodde*ärligt*. :(Men det är inge kul alltså. Man ser att det svarta är avbutit. Och innehållet i sladdarna på några. :angry:
Japp, det går inte att tänka sig. Tänk dig bitmärken på spelfodral...Han måste haft lite att göra.
Han har alltid något att göra.Japp, det går inte att tänka sig. Tänk dig bitmärken på spelfodral...Han måste haft lite att göra.
Nej, du skämtar...?? :rolleyes: Men detta har nog hänt många.
na....jag lägger spelen högt upp så varken katterna elelr små ungar kommer åt det...
men åter till ämnet