Hoppa till innehåll

Event Jirachi Sökes


Rekommendera inlägg

Jag använde ar kod allt spårades ut som raderade mitt party där min jirachi va och nu har jag ingen event jirachi så snälla byt med mig. Jag kan fixa vilken pokemon som helst! Ni får bestämma vilken pokemon som helst, vilken level, vad den ska

hålla, Och hur mycket iv och ev ska den ha och den som byter med mig får pokemon får bestämma vilken nature som helst.

Redigerat av Michael1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag använde ar kod allt spårades ut som raderade mitt party där min jirachi va och nu har jag ingen event jirachi så snälla byt med mig. Jag kan fixa vilken pokemon som helst! Ni får bestämma vilken pokemon som helst, vilken level, vad den ska

hålla, Och hur mycket iv och ev ska den ha och den som byter med mig får pokemon får bestämma vilken nature som helst.

det luktar skumt här... om du kan fixa vilken som helst så varför inte fixa fram en ny. men jag kanske kan byta med dig......
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ändrar statsen också som 999 på varje stats

En fråga, varför skulle man vilja byta en äkta event-jirachi mot nån hackad pokémon?

 

En fråga, varför skulle man inte vilja byta en pokemon som har så mycket EV man vill?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att han kanske inte ens kan hacka EVs rätt, så att Pokémonen har 999 i stats men 0 i EVs och IVs och nollställs till vanliga stats när man har den i boxen? Eller så kanske har ger den max EVs i allt, så att den blir helt illegit och inte ens kan användas i PBR. Den kommer säkert att vara illegita även om det inte händer. Det är skitsvårt att hacka en Pokémon som ser legit ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...