Perineum Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Tjena, har precis köpt saints row 2 och undrar om någon har lust att lira co-op? Isåfall kan ni ju adda mej på skype: Ljungbeckk Ni ska ju helst vara 14 - 17 :P Jag är 16 år ung ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perineum Skrivet 6 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 kom igen nu vafan, nån måste ju ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 kom igen nu vafan, nån måste ju ha det? jag tror inte att någon har det :lol: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Jag har, men jag är 13 och har laddat ner det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Skit många av mina vänner på XBL har SR 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Har det fast orkar inte spela det längre. Pressa sönder det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Har spelet till Xbox360 bara :( heter UniformJesper93 där men kan tyvärr inte lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Tjena, har precis köpt saints row 2 och undrar om någon har lust att lira co-op? Isåfall kan ni ju adda mej på skype: Ljungbeckk Ni ska ju helst vara 14 - 17 :P Jag är 16 år ung ;) Köpte spelet när det kom ut var kul så men det har kommit ut mycket bättre spel som är som Saints Row 2.Nördar APB hela dagarna nu tex. Skulle gärna va med men get ut det till min polare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.