MExSTHLM Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Hur fár man regisarna pá platinum. Är det nágot event som har varit. Svara sá fort som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Hur fár man regisarna pá platinum. Är det nágot event som har varit. Svara sá fort som möjligt. Regirock: rock peak ruins i route 228 Regice: iceberg ruins i mt.coronet registeel: iron ruins på iron island där har du dom ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 (redigerat) Blev två av någon anledning ._. Redigerat 4 Juli 2010 av Antonioz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 kan man ha dom i platinum? Det visste inte jag! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 du måste ha en event regigigas (11thmovie tror jag) och sen måste du ha den i partyt och gå till dom ställena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leoparden008 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Jag fattar inget!! :huh: Man strunt i det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Ok, jag förstár Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag fattar inget!! :huh: Man strunt i det! inte jag heller... snälla förklara bättre jag vill verkligen ha dem :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Man måste ha en speciell Regigigas som man bara kan få från ett event som hände i samband med Movie 11 i vissa delar av världen. Tror inte att det eventet fanns i Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg