sSciliO Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Hej jag kollade runt på forumet här ifall det fanns en GW 2 tråd men det fanns bara en som vara ca. 3 år gammal. Så jag tänkte starta en ny. Jag tänkte undra vad folk som kanske tänkte skaffa det tycker om det. Och jag tänkte också säga detta: Arenanet gör ingeting som är likt WoW direkt! Ifall du vill ha en WoW kopia kolla på Runes of Magic! Fri värld och allt har funnits alltid typ i MMORPG genren och Mounts finns inte liknande finns men inte permanents. Så det var typ allt. (Och gå o torka en sjö jungfru ifall ni fortfarande tycker att det blir en WoW kopia!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 När GW fortfarande va aktivt (ja, det är dött nu) och GW2 annonserades så va jag galet sugen. Men nu har det väl gått typ tre år sedan dom sa att dom skulle släppa det, kan inte direkt säga att jag fortfarande längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sSciliO Skrivet 4 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Jag vet att det är dött. Såklart så kommer ju nog typ många gå in på GW 2 sen eftersom för det mesta lämnar Arenanet det. Men jag tycker att för sånna som väntar på det så är ju typ GW 2 ett måste för båda sånna som spelat GW 1 och sånna som gillar kvalitet MMORPGs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Fattade i princip ingenting om vad du skrev. Om jag tolkade rätt så sa du att arena net dumpar orginal GW när 2 kommer ut? Isf är det fel, dom har själva sagt att dom ska fortsätta ha events på det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sSciliO Skrivet 4 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Det jag menade var att dom dumpar liten del av GW 1 men fortsätter med det som Blizz gör med Wc3 B.net. Men dom håller kvar sina huvud developers på GW 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.