Hoppa till innehåll

Guild Wars 2


sSciliO
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag kollade runt på forumet här ifall det fanns en GW 2 tråd men det fanns bara en som vara ca. 3 år gammal. Så jag tänkte starta en ny. Jag tänkte undra vad folk som kanske tänkte skaffa det tycker om det. Och jag tänkte också säga detta: Arenanet gör ingeting som är likt WoW direkt! Ifall du vill ha en WoW kopia kolla på Runes of Magic! Fri värld och allt har funnits alltid typ i MMORPG genren och Mounts finns inte liknande finns men inte permanents. Så det var typ allt. (Och gå o torka en sjö jungfru ifall ni fortfarande tycker att det blir en WoW kopia!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När GW fortfarande va aktivt (ja, det är dött nu) och GW2 annonserades så va jag galet sugen. Men nu har det väl gått typ tre år sedan dom sa att dom skulle släppa det, kan inte direkt säga att jag fortfarande längtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att det är dött. Såklart så kommer ju nog typ många gå in på GW 2 sen eftersom för det mesta lämnar Arenanet det. Men jag tycker att för sånna som väntar på det så är ju typ GW 2 ett måste för båda sånna som spelat GW 1 och sånna som gillar kvalitet MMORPGs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...