JePPe9 Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Jo det är så att jag inte har nåt ljud och behöver drivrutiner, så vart laddar man ner det? Har googlat sönder mig men inget svar. Och nej har inget ljudkort men har kunnat haft ljud förut ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Du måste ha ett ljudkort för att ha ljud... Du kanske har inbyggt i moderkortet? Isåfall, kolla med tex Everest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Vad har du för dator?./ljudkort ???´´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Ljudkortet sitter isånnafall i moderkortet. Detta är lite info om min dator iaf Dator.bmp Redigerat 5 Juli 2010 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Bara en fråga,vad menas med trail version på ditt systemminne?? Har du kopplat in dina högtalare korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 FIXAT! Hittade ljudkortet på Everest och sökte på det med drivers och hittade vart jag kunde ladda ner drivrutin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.