MW2killer Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Hej, igår köpte jag spelet Sniper ghost warrior, när jag ändra inställingar i spelet står det att man måste restarta spelet för att inställingarna ska funka, o det gjorde jag men när jag sen gå in igen är det samma jävla inställingar kvar :S. Sen skulle testa att göra det manuellt genom mapparna men där finns inte Program(x86)\City interacvtive\sniper ghost warrior\Game\out\ settings\ video.scr. som det ska va. men på min äre Program(x86)\City interacvtive\sniper ghost warrior\Game och inget OUT mappen :S need help please :)!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 TESTAT GOOGLA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MW2killer Skrivet 5 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 TESTAT GOOGLA? har gjort, det fanns inga, det handlade bara om att det blev blackscreen o så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Då har du inte googlat tillräckligt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.