asabrasa Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 ni kan läsa rubriken men jag skriver ändå frågorna här. 1 är detta en bra dator? De är en AMD Athlom X2 245 2.9GHz 4GB ram och 500GB i hård disk ATI radion HD 4200 Logitech G15 Gaming Keyboard Roocat Kova mouse kärm Acer V223WAbd högtalare Speed Link SL 8261-SBK Gravity NX 2.1 Subwoofer Sys. 2 hur mycket är den värd tycker ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
N3os3r Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 ni kan läsa rubriken men jag skriver ändå frågorna här. 1 är detta en bra dator? De är en AMD Athlom X2 245 2.9GHz 4GB ram och 500GB i hård disk ATI radion HD 4200 Logitech G15 Gaming Keyboard Roocat Kova mouse kärm Acer V223WAbd högtalare Speed Link SL 8261-SBK Gravity NX 2.1 Subwoofer Sys. 2 hur mycket är den värd tycker ungefär? En av de sämsta grafikkorten som finns ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 En av de sämsta grafikkorten som finns ute.Jag kör med detta och klarar alla spel jag har testat på maxxad kvalitet. Kan laggalite smått ibland men det är inte ofta. Detta är ett bra grafikkort iaf. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) En av de sämsta grafikkorten som finns ute.Jag kör med detta och klarar alla spel jag har testat på maxxad kvalitet. Kan laggalite smått ibland men det är inte ofta. Detta är ett bra grafikkort iaf. ;) Jag har samma fast gånger 2 och jag är inte alls nöjd med det. Åtminstone inte när det gäller Frostbite-motorn.I resten av spelen klarar det väl sig hyfsat bra på högsta, men nu kom jag på att det kanske är min processor som inte riktigt hänger med... 4870 och några till atikort har en reflection-bugg i BC2, det är det jag stör mig mest på. Redigerat 6 Juli 2010 av HUMPPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 ni kan läsa rubriken men jag skriver ändå frågorna här. 1 är detta en bra dator? De är en AMD Athlom X2 245 2.9GHz 4GB ram och 500GB i hård disk ATI radion HD 4200 Logitech G15 Gaming Keyboard Roocat Kova mouse kärm Acer V223WAbd högtalare Speed Link SL 8261-SBK Gravity NX 2.1 Subwoofer Sys. 2 hur mycket är den värd tycker ungefär? En av de sämsta grafikkorten som finns ute. Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.