PortaL Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Hej! Jag spelar Counter-strike 1.6 dagligen men jag har ingen (bra) Configuration-Config...... Så jag undrar om någon här på fuska har en bra som han/hon kan lägga upp här du kan skriva här Cl_crosshair typ eller lägga in länk till någon sida. Tack för alla svar hoppas detta kan komma till hjälp till många 1.6 spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) cl_crosshair_color eller vad det är ska du ha till "999 999 999" det är vit. Inge config men :lol: btw har ingen bra config jag heller faktiskt.... Redigerat 6 Juli 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 6 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) ok tack no problem Redigerat 6 Juli 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 6 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 :P ok tack no problem B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg