Hoppa till innehåll

The Sims 3

Rekommendera inlägg

Hej jo jag har äntligen lärt mig hur man laddar ner saker till The sims 3. ( Jag lär mig allt så sent)

Men efter att jag hade laddat ned ett par saker så stog det typ : Kräver en programuppdatering. Kontrolera att ditt spel det senaste programuppdateringarna.

Snälla snälla berätta hur jag ska göra! orkar inte vänta mer på att ladda ned!

Det gick att ladda ned ett klädesplagg men inte en tomt eller nått sånt.

Jag laddar ned från The Sims Resource och jag är inte sån som betalar och jag har kollat på det jag laddat ned och jag behöver bara the sims 3 bas spelet inget expantion och det står att det är free. (Gratis)

Tack i förhand! :D :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jo jag har äntligen lärt mig hur man laddar ner saker till The sims 3. ( Jag lär mig allt så sent)

Men efter att jag hade laddat ned ett par saker så stog det typ : Kräver en programuppdatering. Kontrolera att ditt spel det senaste programuppdateringarna.

Snälla snälla berätta hur jag ska göra! orkar inte vänta mer på att ladda ned!

Det gick att ladda ned ett klädesplagg men inte en tomt eller nått sånt.

Jag laddar ned från The Sims Resource och jag är inte sån som betalar och jag har kollat på det jag laddat ned och jag behöver bara the sims 3 bas spelet inget expantion och det står att det är free. (Gratis)

Tack i förhand! :D :D :D

Exakt som det står ska du göra uppdatera programmet (sims) ............. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Jesus

Har du inte "The Sims 3 launcher" installerat ? Då borde ju det skötas automatiskt. s;

tror att den kom i en senare version
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...