Sofie99 Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Hej jo jag har äntligen lärt mig hur man laddar ner saker till The sims 3. ( Jag lär mig allt så sent) Men efter att jag hade laddat ned ett par saker så stog det typ : Kräver en programuppdatering. Kontrolera att ditt spel det senaste programuppdateringarna. Snälla snälla berätta hur jag ska göra! orkar inte vänta mer på att ladda ned! Det gick att ladda ned ett klädesplagg men inte en tomt eller nått sånt. Jag laddar ned från The Sims Resource och jag är inte sån som betalar och jag har kollat på det jag laddat ned och jag behöver bara the sims 3 bas spelet inget expantion och det står att det är free. (Gratis) Tack i förhand! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Hej jo jag har äntligen lärt mig hur man laddar ner saker till The sims 3. ( Jag lär mig allt så sent) Men efter att jag hade laddat ned ett par saker så stog det typ : Kräver en programuppdatering. Kontrolera att ditt spel det senaste programuppdateringarna. Snälla snälla berätta hur jag ska göra! orkar inte vänta mer på att ladda ned! Det gick att ladda ned ett klädesplagg men inte en tomt eller nått sånt. Jag laddar ned från The Sims Resource och jag är inte sån som betalar och jag har kollat på det jag laddat ned och jag behöver bara the sims 3 bas spelet inget expantion och det står att det är free. (Gratis) Tack i förhand! :D :D :D Exakt som det står ska du göra uppdatera programmet (sims) ............. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sofie99 Skrivet 6 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Men hur uppdaterar jag??????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sofie99 Skrivet 8 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Snäääälla svara behäver hjälp fort orkar inte vänta mera det börjar märkas i spelet jag kan inte göra allt med alla koder snäälla hjälp fort! :huh: :D ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Öppna upp startprogramet för The Sims 3 Gå till Speluppdateringar Kolla om det finns en uppdatering Om det finns, uppdatera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Har du inte "The Sims 3 launcher" installerat ? Då borde ju det skötas automatiskt. s; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Har du inte "The Sims 3 launcher" installerat ? Då borde ju det skötas automatiskt. s;tror att den kom i en senare version Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg