zDi Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) Tjena allihopa, Nu har updaten till MW2 kommit och dem har lagt till 2 nya playlists till spelet. Alltså detta är till PS3, Ni som har SEXBOX har redan fått det här för en 1 månad. Men i alla fall "Barebones" och "Barebones Objective" Har lagts till. Dem har tagit bort Stimulus och Hardcore Stimulus och sattit dit Resurgence och Hardcore Resurgence. Mapsen har inte kommit ut än. Updaten kom just så det kan ta ett tag innan dem lägger till själva mapsen till Playstation Store. Edit: Stavfel Redigerat 6 Juli 2010 av zXiC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Mina intressesmurfar hoppar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Barebones är fail. De borde ha tagit bort: Attachements Secondaries (Utom pistoler) Perks Killstreaks Equipment Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Barebones är fail. De borde ha tagit bort: Attachements Secondaries (Utom pistoler) Perks Killstreaks Equipment Keep it old school. Så vill jag ha det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Barebones är fail. De borde ha tagit bort: Attachements Secondaries (Utom pistoler) Perks Killstreaks Equipment Håller med. Och att man bara kan spela 4v4, 75 kill limit. Inte kul att spela det på Wasteland... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 7 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Barebones är fail. De borde ha tagit bort: Attachements Secondaries (Utom pistoler) Perks Killstreaks Equipment Håller med. Och att man bara kan spela 4v4, 75 kill limit. Inte kul att spela det på Wasteland... För mig när jag körde Barebones så var det 50 Kill limit. Och det finns ju också Barebones Objective som är 6v6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 7 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 (redigerat) Resurgence Map Pack har kommit ut till PS3 nu. Jag har köpt det, Tycker att det e bättre än... Vad det andra nu heter O.o Edit: Oj, Dubbelpost. Redigerat 7 Juli 2010 av zXiC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Resurgence Map Pack har kommit ut till PS3 nu. Jag har köpt det, Tycker att det e bättre än... Vad det andra nu heter O.o Edit: Oj, Dubbelpost. Vill jag inte köpa.. :/ Verkar onödigt. PS3<3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morriz0550 Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 Va fan har dom taget bort "Hardcore Resurgence" för? När jag ska lira det jag brukar köra så är den fan borta. Det var ju asnice å slippa byta server och skit. Igår fanns det, sen några matcher senare så va hela jävla skiten borta. Har bleve ersatt med nån annan jävla skit ist. Ta bort "Tredje Person" istället va fan! Va ju liksom "Hardcore Search and Destroy", "Hardcore HQ" och "Hardcore TDM" Va fan har dom tage bort det för??? Är det nån som har en aning om vad fan det handlar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 tycker dom ska ha kategorier för det istället tex: Core= Domination, Sabotage, Search and Destroy, mm Hardcore= Headquartes, Team Deathmatch, Search and Destroy Map Pack: Headquarters, Team Deathmatch, Search and Destroy, Team Objective Hardcore Headquarters, Hardcore Team Deathmatch, Hardcore Search and Destroy, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg