Nippy Skrivet 25 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2010 Vilket är ditt favorit spel på ds? Jag kan inte bestämma mig!" :D pokemon SoulSilver :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smid Skrivet 4 November 2010 Rapport Dela Skrivet 4 November 2010 proffesor layton and pandoras box, den är bara för skön B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Japp, professor layton spelen är fantastiska. Speciellt rösterna och storyn gillar jag, och den animerade grafiken :) Men annars är Legend of Zelda Phantom Hourglass det bästa och Mariospelen och, åh det finns så många! Ja, jag gillar serier mer. Mario, Zelda, Layton. Äger fett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 Mario-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Professor Layton and the Unwond Future pwnar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 The Legend of Zelda: Spirit Tracks! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 17 November 2010 Rapport Dela Skrivet 17 November 2010 Kanske NSMB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 dragon quest ix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg