kattus Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Hej, har kört med mitt inbyggda ljudkort enda sen jag fick det o funka (drivrutinerna var fuckade). Men nu börjar musiken och "knäppa" lite då och då. Har en stereo kopplad till datorn med en sån där grön kabel (vanlig storlek) och man hör bas o allt men det knäpper... :S Har detta moderkort om det hjälper. Om ni inte har någon lösning, har ni förslag på ett bra/billigt ljudkort? Helst inet/nåt i uppsala. Tack för svar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Säker på att det är ljudkortet? Alltså har du testat andra högtalare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 7 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Har inga andra högtalare, men jag testade o koppla in 360:it i stereon och det var inget knäppande. Knäppandet kommer vid bas btw. Kontakten är ej lös eller nåt sånt. Kan det vara så att jag måste skaffa ljudkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Har inga andra högtalare, men jag testade o koppla in 360:it i stereon och det var inget knäppande. Knäppandet kommer vid bas btw. Kontakten är ej lös eller nåt sånt. Kan det vara så att jag måste skaffa ljudkort? Har du en polare med externt ljudkort så råder jag dig att testa det först. Eller så köper du ett ljudkort och returnerar det ifall det inte hjälpte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 7 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Ok, ska kolla runt lite på inet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.