Kira1 Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 jag är fan inte 11 år jag kanske inte vet vad jag ska skriva när jag googlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 jag är fan inte 11 år jag kanske inte vet vad jag ska skriva när jag googlarfinal fantasy online @ Google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 men då får man ju googla i timmar innan man får reda på om det är gratis eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (redigerat) WoW kanske blir gratis, men det kostar ju såklart att köpa spelet :) WoW kommer inte att bli gratis, någonsin http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20100701...-gratis/?page=1 Mardröm. "Om ett annat spel släpps och konkurrerar ut oss så kanske det inte är vettigt att ha någon prenumerationavgift längre." Kommer inte ske än på massa år i alla fall. Men tänk vilken storm av P10or vi kommer få om WoW blir gratis (i månaden). Mer än vad det redan är? Tror inte det. Man ser ju överallt hela tiden "jag vil spela wow men får inte för mina föreldrar för de kostar pängar i månadenn!!!!!!!". Aja sry för offtopic. Redigerat 10 Juli 2010 av HUMPPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a09z Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 killerjo.net :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 (redigerat) Starcraft II EDIT: Måste bara köpa det nåm gång, kan kanske checka tradera för ett billigare! btw samma tillverkare som Wow och WC, och så klart Starcraft http://www.spelbutiken.se/catalog/minisite/starcraft-2 Redigerat 10 Juli 2010 av najzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 ok men det är alltså gratis att spela man måste inte betala en gång i månaden på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 ok men det är alltså gratis att spela man måste inte betala en gång i månaden på det Om du klara dig fint på Dekaron varför fortsatte du inte och spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) för det laddar man ner på en hemsida jag vill ha ett man köper eftersom jag inte har nåt sånt spel alls och jag gillar inte grafiken så bra på starcraft 2 vill ha mer wow liknande Redigerat 11 Juli 2010 av fable1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Tibia, spela det håll tyst och spela. Sen kan du spela riktiga spel eftersom du blivit galen på tibia. Jag vet att Tibia suger men vafan är trött på fable1... Redigerat 11 Juli 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Tibia är kul! Det är inte det roligaste men det är bra för att vara ett skolprojekt som de sedan har improviserat med tiden. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 men tribia är jag redan medlem på och det spelar man också i webbläsaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.