Arcane Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 en av mina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Jag har gjort några med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 en till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 ^Den var snygg, frosglacc :) Kan man lägga upp sprites som är dels tränare och dels pokémon? (om man inte får det, sry^^) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 gör det du de är ju ascoola e sådan som du gjorde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Vart gör ni era sprites? i paint eller och hur? Ska kanske börja och är inte så bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 i piant hämta trainer sprites från spriters-recource.com och sätt ihop olika trainers finns guider på youtube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 i piant spriters-recource.com Det är en konstig sida finns inge sprites på den...??? ny länk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 www.spriters-resource.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Min absolut första.... håller på att lära mej kommer kanske skicka in fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Förstora inte det blir inte snyggt då :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 9 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 gå in på platinum sprites Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg