Joe Cool Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Jag tycker det är bra med alla spel på Fuska.se men kan ni inte försöka att få fler??? Och att man vinner mer när man kommer etta!!!! :new_argue: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Du får ju komma 1:A på många fler spel, och du får träna på dem, på så sätt blir du bra på dem och kan tjäna massor på dem.. Och om man höjer poängen för vinst skulle många användare bara spela spel och på detta sättet få massor, massor med poäng.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 jag tror detta till hör fuska.se forum vad tror ni :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 flytta detta till fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Insisterar! Men det är väl lite dumt med att fixa så att användare kan missbruka spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Det här ska vara till Fuska.se forum! Jag kan rekomendera Breakout! Man får rejält med poäng där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Om man tar ledning ja, jag har ledningen på både Breakout och Breakout 2... Och sluta skriv att det är till fuska.se forumet! Moderatorerna flyttar det om de instämmer ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Ja det borde igentligen vara på Fuska.se forumet (Förlåt Joy) jag tänkte itte på det . Jag var :new_popcornsmiley: i huvet då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Nåja, misstag är normala att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Poker e roligats tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 men squied e roligast och lätast att få poäng moon patrol :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Poker e roligats tycker jag iaf. det märks :D eftersom du och jag tar varandras rekord hela tiden... men man tjänar svin mkt på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.