Hoppa till innehåll

Moddade Servrar Vilka?

Rekommendera inlägg

Har ni kommit in på en moddad server nån gång? isåfall vad var det för speciellt med den? själv kom jag in på gungame där man började med kastkniv sen pistolerna osv osv, riktigt kul faktiskt. Fast den hade några buggar så jag blev kickad för camping, fast jag sprang runt hela tiden. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Najs, kom på en till det var typ domination eller ground war på rust. Det var free-for-all speedhack och om man tryckte på typ n så fick man alla emblems och titels, fast det gjorde jag inte, det skulle vara så jävla tråkigt att spela då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har ni kommit in på en moddad server nån gång? isåfall vad var det för speciellt med den? själv kom jag in på gungame där man började med kastkniv sen pistolerna osv osv, riktigt kul faktiskt.

har också kommit in på en sån :).

OnT: Skulle köra Ground War en gång och kom in på en moddad server på Rust, och man kunde bara använda deagle och om man hade care package blev det alltid en ac-130 med unlimited

ammo ;) snodde typ 5 stycken från folk :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara jag som VILL joina en sådan lobby? Alla titles och emblems, fall camo på alla vapen, alla attchments... skulle inte det vara skoj? :D

Jag skulle också vela det, Så jobbigt om man vill köra med nåt och man inte har det. då tar det länge o fixa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sPLAT

Är det bara jag som VILL joina en sådan lobby? Alla titles och emblems, fall camo på alla vapen, alla attchments... skulle inte det vara skoj? :D

Du kan ju alltid fixa det själv. B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inte det minsta

kämpar för att få 1000kills med AC130

bara det att jag dör när jag har 1 kill ifrån

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wtf?

På ett 360 måste man betala 300+€ för en JTAGkonsol för att kunna göra det.

På ett ps3 kan vem som helst göra det med ett helt vanligt ps3.

Gör't själv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wtf?

Gör't själv?

Håller på att fixa så jag kan joina en ändå, jag har kontakter, hehe :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wtf?

Gör't själv?

Håller på att fixa så jag kan joina en ändå, jag har kontakter, hehe :D

lyckost

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...