MonkeyPants Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Har ni kommit in på en moddad server nån gång? isåfall vad var det för speciellt med den? själv kom jag in på gungame där man började med kastkniv sen pistolerna osv osv, riktigt kul faktiskt. Fast den hade några buggar så jag blev kickad för camping, fast jag sprang runt hela tiden. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 (redigerat) Full JTAG lobby med konsolAimbot/wallhack/speedhack/insta 10th 70 EDIT: Alla hacks funkade ju självklart i public matches, tror jag fick alla perks på också. Redigerat 8 Juli 2010 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Blev i lvl 70 och fick alla emblems och titles, blev tvungen att börja om från lvl 1 igen. D: (Var i femte prestige.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 8 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Najs, kom på en till det var typ domination eller ground war på rust. Det var free-for-all speedhack och om man tryckte på typ n så fick man alla emblems och titels, fast det gjorde jag inte, det skulle vara så jävla tråkigt att spela då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Har ni kommit in på en moddad server nån gång? isåfall vad var det för speciellt med den? själv kom jag in på gungame där man började med kastkniv sen pistolerna osv osv, riktigt kul faktiskt. har också kommit in på en sån :). OnT: Skulle köra Ground War en gång och kom in på en moddad server på Rust, och man kunde bara använda deagle och om man hade care package blev det alltid en ac-130 med unlimited ammo ;) snodde typ 5 stycken från folk :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Är det bara jag som VILL joina en sådan lobby? Alla titles och emblems, fall camo på alla vapen, alla attchments... skulle inte det vara skoj? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Är det bara jag som VILL joina en sådan lobby? Alla titles och emblems, fall camo på alla vapen, alla attchments... skulle inte det vara skoj? :D Jag skulle också vela det, Så jobbigt om man vill köra med nåt och man inte har det. då tar det länge o fixa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Är det bara jag som VILL joina en sådan lobby? Alla titles och emblems, fall camo på alla vapen, alla attchments... skulle inte det vara skoj? :DDu kan ju alltid fixa det själv. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Är det bara jag som VILL joina en sådan lobby? Alla titles och emblems, fall camo på alla vapen, alla attchments... skulle inte det vara skoj? :Dinte det minstakämpar för att få 1000kills med AC130 bara det att jag dör när jag har 1 kill ifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Är det bara jag som VILL joina en sådan lobby? Alla titles och emblems, fall camo på alla vapen, alla attchments... skulle inte det vara skoj? :DWtf?På ett 360 måste man betala 300+€ för en JTAGkonsol för att kunna göra det. På ett ps3 kan vem som helst göra det med ett helt vanligt ps3. Gör't själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Är det bara jag som VILL joina en sådan lobby? Alla titles och emblems, fall camo på alla vapen, alla attchments... skulle inte det vara skoj? :DWtf?På ett 360 måste man betala 300+€ för en JTAGkonsol för att kunna göra det. På ett ps3 kan vem som helst göra det med ett helt vanligt ps3. Gör't själv? Håller på att fixa så jag kan joina en ändå, jag har kontakter, hehe :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Är det bara jag som VILL joina en sådan lobby? Alla titles och emblems, fall camo på alla vapen, alla attchments... skulle inte det vara skoj? :D Wtf? På ett 360 måste man betala 300+€ för en JTAGkonsol för att kunna göra det. På ett ps3 kan vem som helst göra det med ett helt vanligt ps3. Gör't själv? Håller på att fixa så jag kan joina en ändå, jag har kontakter, hehe :D lyckost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg