MonkeyPants Skrivet 21 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 (redigerat) Kom in på Ghost Busters nyss. Man såg allt i thermal typ och ett lag var spöken och det andra var "ghost busters". Spökena var osynliga men blev synliga lite grann varje 1.5 sek. Det var askul fast jag blev disconnected när han skulle byta till "juggs vs humans". Redigerat 21 Augusti 2010 av MonkeyPants Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Jag kom in på en FFA match igår med en kompis på Skidrow! Fett kul för de va speedhack och så kunde man staba folk på typ 20 meters avstånd! De va tre kompisar som lirade där (vi känner inte dom) så kommer vi där och dödar alla, vi ledde matchen men de slutade med att dom dödade oss hela tiden för att dom tröttnade på att vi var med. Vi leavade men joinade igen senare :P Precis då så endade hosten matchen! -.-' OBS! Det var en private match så min kompis klickade på "Join season in progress" på en kkille som han hade spelat med innan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 21 September 2010 Rapport Dela Skrivet 21 September 2010 Häromdan kom jag in på Hide n Seek server med riktigt ping, men det kom så många spelare så servern pallade inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Kom in en gång när jag och en irl körde domination, helt plötsligt ändras banan till Rust och jag märker att AC-130 har unlimited ammo, snodde en fiendes carepackage och fick AC-130(100% rate då) och så gick jag in i den och sen blir jag kickad för "Security reasons". FYL IW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg