skatan222 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Hej jag har ett steam acc med: CoD MW2 CoD MW2 Multiplayer Counter strike Counter strike condition zero HL HL2 HL Source Day of defeat Och många fler spel! Och undrar vad det är värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Host du vet att du inte kan sälja steam accet då måste Den/dom köpa spelen från sin dator eller installera har jag för mej.... Men det är väll värt 500 kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Nej, personen behöver bara ladda ner dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Det är bara att installera dem på sin dator igen efterson att man har det på gubben... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 När du egentligen bara har köpt två spel så säger jag en 300kr om du nu skulle få för dig att sälja det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PAL Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 :cry: :( har bara (cod mw2) (l4d2) vilken noob jag är! :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.