Maenster Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Jo de så här att nyligen har jag börjat få väldigt många meddelande på min hotmail, ungefär 5-10 per timme. Så här står det Delivery Status Notification (Failure) From: [email protected] Sent: Friday, July 09, 2010 10:12:45 AM To: Min hotmail This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. Någon annans email här, olika i varje mail. och så är där två attachments som inte jag vill öppna eftersom jag misstänker en virus eller nåt åt det hållet. Jag får även typ 2-3 WoW Scam meddelande varje dag. Jag har försökt få det till junk så jag inte har 86 nya meddelande när jag loggar in men det funkar inte. Nu undrar jag om någon skulle kunna hjälpa mig med vad jag ska göra. //Space Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Detta är när meddelanden du skickar inte kommer fram. Btw, använd gMail istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Anmäl som skräppost vet ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Tror jag knappast det är, varför skulle då dessa 2 filer följa med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Såna meddelanden fick iaf pappa när mailaddressen han skickade till inte existerade.. Kanske är en fejk sådan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Min gamla email har också en jävla massa sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) Såna meddelanden fick iaf pappa när mailaddressen han skickade till inte existerade.. Kanske är en fejk sådan ? Ok, jag ska testa själv. Edit - så var det, men jag fick inte med några bifogade filer. Redigerat 9 Juli 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 .. Byt lösenord, det betyder att mail som skickats från din email inte har kunnat komma fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Såna meddelanden fick iaf pappa när mailaddressen han skickade till inte existerade.. Kanske är en fejk sådan ?Ok, jag ska testa själv. Edit - så var det, men jag fick inte med några bifogade filer. Sa ju det. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.