Maron Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Här är de :)Du är j*vligt grym om jag får säga det själv ;) Tackar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Här är de :)Fan vad du e grym! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 (redigerat) Blanda Blaziken och pickachu. Vill även ha transparant bakgrund(inge vitt runt om kring den), Redigerat 13 Juli 2010 av sPLAT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Blanda Blaziken och pickachu. Vill även ha transparant bakgrund(inge vitt runt om kring den), Tror hon gör dem i paint så tror det blir lite svårt att fixa transparant bakgrund. Psyduck blandad med Sandshrew skulle jag vilja se :3 Och en Dittofierad Psyduck :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Tack GumPirate :) Blanda Blaziken och pickachu. Vill även ha transparant bakgrund(inge vitt runt om kring den), Tror hon gör dem i paint så tror det blir lite svårt att fixa transparant bakgrund. Psyduck blandad med Sandshrew skulle jag vilja se :3 Och en Dittofierad Psyduck :P Jag har GIMP så jag kan göra de transparenta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Tack GumPirate :) Blanda Blaziken och pickachu. Vill även ha transparant bakgrund(inge vitt runt om kring den), Tror hon gör dem i paint så tror det blir lite svårt att fixa transparant bakgrund. Psyduck blandad med Sandshrew skulle jag vilja se :3 Och en Dittofierad Psyduck :P Jag har GIMP så jag kan göra de transparenta :) det där är en cindaquel? (stavning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 det där är en cindaquel? (stavning) Nope, det är Pikatziken (Cyndaquil har eld i en stråle på ryggen och inte i nacken, den har spetsigare mun och inga öron :) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 det där är en cindaquel? (stavning) Nope, det är Pikatziken (Cyndaquil har eld i en stråle på ryggen och inte i nacken, den har spetsigare mun och inga öron :) ) x_x Jo det såg jag med, menar att han ville väl ha en blaziken + pikachu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 det där är en cindaquel? (stavning) Nope, det är Pikatziken (Cyndaquil har eld i en stråle på ryggen och inte i nacken, den har spetsigare mun och inga öron :) ) x_x Jo det såg jag med, menar att han ville väl ha en blaziken + pikachu? Jag har använt Blaziken och Pikatchu. Blaziken och Cyndaquil har ju ungefär likadana färger och "extradelar" (elden) så det är kanske svårt att se vilken jag använt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 det där är en cindaquel? (stavning) Nope, det är Pikatziken (Cyndaquil har eld i en stråle på ryggen och inte i nacken, den har spetsigare mun och inga öron :) ) x_x Jo det såg jag med, menar att han ville väl ha en blaziken + pikachu? Jag har använt Blaziken och Pikatchu. Blaziken och Cyndaquil har ju ungefär likadana färger och "extradelar" (elden) så det är kanske svårt att se vilken jag använt? Huh? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 det där är en cindaquel? (stavning) Nope, det är Pikatziken (Cyndaquil har eld i en stråle på ryggen och inte i nacken, den har spetsigare mun och inga öron :) ) x_x Jo det såg jag med, menar att han ville väl ha en blaziken + pikachu? Jag har använt Blaziken och Pikatchu. Blaziken och Cyndaquil har ju ungefär likadana färger och "extradelar" (elden) så det är kanske svårt att se vilken jag använt? Huh? ! nu känner jag mig dum XD Jag blandar ihop Blaziken med Thyplosion... Förlåt mig, jag är ganska trött XD och jag fixar en riktig Pikatziken imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 det där är en cindaquel? (stavning) Nope, det är Pikatziken (Cyndaquil har eld i en stråle på ryggen och inte i nacken, den har spetsigare mun och inga öron :) ) x_x Jo det såg jag med, menar att han ville väl ha en blaziken + pikachu? Jag har använt Blaziken och Pikatchu. Blaziken och Cyndaquil har ju ungefär likadana färger och "extradelar" (elden) så det är kanske svårt att se vilken jag använt? Huh? ! nu känner jag mig dum XD Jag blandar ihop Blaziken med Thyplosion... Förlåt mig, jag är ganska trött XD och jag fixar en riktig Pikatziken imorgon. Det var allt jag ville höra, tack ;> snygga sprites btw :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg